2014. július 27., vasárnap

Reggeli egy mókus társaságában

Ahol lakunk elég sokszor látni, mókust fel le rohangálnak a fenyőfákon, na meg szeretnek errefelé mert felfedezték, hogy hol tartjuk a mogyorót ami igencsak megcsappant az utóbbi időben :)

A teraszon ülve kicsit álmosan fogyasztottam a müzlimet mikor felfigyeltem a mocorgásra. Egy édes kis vörös szőrpamacs kezdett fel le rohangászni a fára, átugrálni egyikről a másikra. Észrevette hogy ott ülök, de nem zavartatta magát, sőt mintha elő adott volna egy produkciót még látványosabb artista elemekkel ugrált ide oda. Én elmosolyodtam, és egyből éreztem ma is jó napom lesz.

Mai reggeli Müzli és zöld tea

A müzli igazi szénhidrátbomba, de nem kell száműzni, ezért az étkezésünkből. Sosem vásárolok kész műzlit mert a legtöbb hozzá adott cukrot, szóját, vagy glutént is tartalmazhat.

Zabpelyhet, natúr kukorica pelyhet, rizs pelyhet, szoktam venni alapnak és erre szoktam szórni magokat aszalt gyümölcsöt, friss gyümölcsöt.
Ma zabpehely, lenmag, kókuszchips, mazsola, aszalt sárgabarack volt leöntve mandula tejjel amibe egy pici eritritet kevertem el.

A zöld teát ma üresen ittam, mert az édes műzli után nem éreztem volna a teát édesnek bármennyire is agyon édesítem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése