2014. július 28., hétfő

Diétás ételek

Nem szeretem a diéta szót, mert erről az embereknek mindig valami negatív dolog villan be először, rossz ételek, íztelen ételek, sanyargatás, valaminek a tiltása stb.

Ráadásul a tomboló diéta lázat sok cég kihasználja és számtalan terméket kínálnak eladásra „diétás” jelzővel, de maga a termék korántsem nevezhető annak, tisztelet a kivételnek. Sok esetben a kalória értéke semmivel sem alacsonyabb a normál verziónál, vagy tele vannak mesterséges édesítővel, ízfokozóval.

Személy szerint én imádok enni, szeretem az ízeket jó ételeket. Általában minden nap főzök, és nem is szeretnék ezen változtatni.  Örömmel tölt el az a tudat, hogy tudom mi kerül a családom tányérjára. Jókat eszünk, pedig az egészséges és tudatos táplálkozás összes szabályát betartjuk évek óta. A hozzánk vendégségbe érkezők sem szoktak éhesen távozni, és nem illetik „diétás” szóval az itt elfogyasztott ételeket, desszerteket.

Bízom benne, hogy a jövő a tudatos táplálkozás felé vezeti az embereket és nem 1-2 hetes csodadiétákkal, méregtelenítésekkel akarják rendbe hozni azt amit hónapok, évek alatt elszúrtak.

A mi mai ebédünk, sajnos fotózni elfelejtettem :(
Sült csirke mell, bazsalikomos paradicsomsaláta

A csirke mellet sóztam, borsoztam és zúzott fokhagymával ízesítettem, szalonna szeletekkel a tetején sütöttem meg.  Sütés után friss rozmaringot vágtam a hússzeletek tetejére.

Saláta: Egy tálba balzsamecetet öntöttem jó sokat, pici vizet, himalája só, fokhagyma és sok sok friss bazsalikom ebbe került az összevágott paradicsom. Ez a saláta isteni úgy is ha mozzarella golyókat szórunk bele.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése