2014. december 13., szombat

Édes, mézes, mustáros, gyümölcsös és nagyon egyszerű

Ha szereted a húsokat édes mártással, gyümölccsel akkor ez ízleni fog.

Volt még itthon sütőtököm, úgyhogy ebből indultam ki az ebéd elkészítésekor. Köretként akartam felhasználni és gyors ebéd készítést terveztem.
Felszeleteltem a megpucolt sütőtököt, a tepsibe raktam majd erre sóval, borssal, fokhagymaporral és mustárral(hozzáadott cukor mentes) megkent hússzeleteket tettem (sertés hús volt, én az ilyen jellegű ételeket jobban szeretem vad hússal készíteni szarvas v. vaddisznó de az most nem volt itthon).
Felöntöttem pici vízzel és alufóliával letakarva betettem a sütőbe.




Balzsamecetbe pici mézet tettem és feltettem a tűzhelyre forrni, apróra vágott aszalt barackot, a. szilvát és a. áfonyát adtam hozzá és össze forraltam.

Öntetet is készítettem a húsokhoz. 1dl -es pohárba diót töltöttem, ledaráltam ehhez 1dl vizet adtam pici eritritet és sót. Turmixoltam és már kész is volt az édes diós szósz.

A húst a család kérésére még kecskesajttal szórtam meg, de ez elhagyható (és szerintem nélküle ezek az ízek amúgy is jobban harmonizálnak)

Akár a karácsonyi menübe is beilleszthető ez az egyszerű étel, szerintem ott is megállná a helyét.

Az alapanyagokat tekintve a recept lehetne akár paleós is, de szerintem ennyi aszalt gyümölccsel és mézzel ez a recept már nem felel meg teljesen a paleo követelményeinek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése