2014. szeptember 22., hétfő

Ronda de finom

Májkrém kedvelők figyelmébe! csináld magad, hogy finomabb és egészségesebb legyen!

Én jómagam imádom a májkrémet mindegy, hogy kacsamájból, csirke, liba, disznó stb. készül nagy kedvenc. Viszont ritkán eszem, mert a bolti mindenféle adalékanyagot tartalmazó masszára nem igazán vágyakozom, még ha az ízfokozóktól talán finomnak mondhatóak.

Többféle kép készíthető, én most az alábbi módon készítettem.

Házi zsíron vöröshagymát pirítottam, majd arra tettem a felkockázott sertésmájat és megdinszteltem. Fűszereztem sóval, borssal, sok sok majorannával (épp ezt kívántam, de ez elhagyható) fokhagymával. Majd fedő alatt puhára pároltam. Amikor megpuhult más dolgom nem volt mint összeturmixolni, majd adtam még hozzá 3 evőkanál zsíradékot.

Saját készítésű zablisztes zsemlével, házi kecskesajttal és zöldségekkel isteni vacsora volt :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése